Туристична виставка: на півшляху до курортного сезону

Переглядів: 480

Головна подія туристичного сезону позаду. Співробітники Щасливцевської сільської ради повернулися з 24-ї міжнародної туристичної виставки UITT «Україна – Подорожі та туризм», в якій вперше брали участь, як представники Арабатської стрілки, на власному стенді.
Зазначимо, що спочатку нам було запропоновано представляти свій регіон у об’єднаному стенді Херсонщини. Але оскільки на ньому заборонялося розміщати надпис «Арабатська Стрілка», ми вирішили піти на більш затратне, але більш якісне представництво – орендували власний сучасний стенд. Готувалися до цієї події в напруженому темпі – за місяць нам потрібно було встигнути розробити усю необхідну сувенірну та презентаційну продукцію, домовитися про оренду та оформлення стенду. І результатом задоволені.


Вражень від виставки дуже багато. Туристичними можливостями Арабатської Стрілки цікавилися туроператори майже зі всіх регіонів України. Особливу зацікавленість виражали агенції з Західної та Центральної України, які зазначали наявність попиту до нашого регіону і бажання розширити туристичні напрями.


Турагенства цікавилися також пансіонатами та готелями для розміщення туристичних груп, цікавими місцями на Стрілці та пропонували включити Арабатську Стрілку в свої туристичні напрями.


Особливий захват викликали морський пісок, ракушки та сиваська сіль, зразки яких ми привезли у невеличких мішечках. Люди із задоволенням «пробували» їх на дотик і на запах, брали з собою на згадку.


Привертали увагу до нашого стенду запальними музичними композиціями барабанщики ансамблю «Атеш» Рамазан Куртбедінов та Азіз Сєітвєлієв. Відвідувачі із задоволенням фотографувалися з ними на пам’ять та увозили з собою згадку про наш цікавий край.


Гадаємо, що участь у виставці буде плідною для тих пансіонатів, які побажали взяти в ній участь, це – «Корал», «Меліоратор», «Райський сад», «Експрес». Буклети про них розбирали не тільки турагенства, а й приватні особи, які бажали відпочити влітку біля моря.
Був попит і на дитячий відпочинок, тому відчувалась відсутність реклами від дитячих оздоровчих закладів (якої, на жаль, зовсім не було надано).


Затребуваний був відпочинок у міжсезонння.
Гарячими джерелами цікавилися перш за все задля лікування захворювань, а для цього потрібно, щоб був медичний супровід. Таке в нас є лише у водолікарні «Гаряче джерело», і більш детальна інформація від них на виставці, як показало спілкування з відвідувачами, була б теж дуже доречна.


Загалом працівники стенду – художній керівник Щасливцевського сільського будинку культури Сусанна Сєітвєлієва, аналітик з інвестицій Людмила Мотика та прес-секретар ради, автор цих строк, намагалися якомога повніше презентувати Арабатську Стрілку як місце цікавого та здорового відпочинку.

Привабливий дизайн рекламної продукції та оформлення стенду (який, доречи, гідно виглядав на фоні інших стендів) розробив Станіслав Холодний.


Участь у виставці, безумовно, допоможе Щасливцевській сільській раді у подальшому рекламуванні Арабатської Стрілки. Ми побачили, мешканці яких регіонів є потенційними нашими туристами, і з якими турагенствами потрібно в цьому напрямку працювати.

Побачили недоліки, які потрібно виправляти. Познайомилися з представниками туристичних ЗМІ, компаніями, які пропонували цікаві пропозиції для розвитку інфраструктури нашого регіону, відвідали декілька семінарів з розвитку інфраструктури та гастрономічного туризму. Словом, не тільки розповіли про себе, а й дізналися багато нового, корисного, що хотілось би втілити у життя.


Сподіваємося, що наступного разу буде більше бажаючих серед пансіонатів та баз відпочинку, місцевих туроператорів, взяти участь у туристичній виставці. Адже все разом це формує певний імідж та підвищує цікавість до нашого регіону.
ЮЛІЯ ПЛОХУШКО

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *