Що робити, якщо ваші права споживача порушили?

Переглядів: 160

На виконання заходів з Реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів до 2020 року, доводимо до Вашого відома основні рекомендації щодо їх захисту.
Із зразками скарг про порушення законодавства у сфері захисту прав споживачів та із пам’ятками та настановами для різних споживчих ситуацій, Ви можете ознайомитися на офіційному сайті Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів.
Пам’ятайте, що згідно законодавства (ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів»), Ви маєте право на:
– захист своїх прав державою;
– належну якість продукції та обслуговування;
– безпеку продукції;
– необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);
– відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною чи фальсифікованою продукцією або продукцією неналежної якості, а також майнової та моральної (немайнової) шкоди, заподіяної небезпечною для життя і здоров’я людей продукцією у випадках, передбачених законодавством;
– звернення до суду та інших уповноважених органів державної влади за захистом порушених прав;
– об’єднання в громадські організації споживачів (об’єднання споживачів)

За довідками звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області за тел. (0552)26-26-43, або за адресою: м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 17.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *