Увага! Важлива інформація!

Переглядів: 1 932

До уваги керівникам підприємств , установ , організацій  всіх форм власності в межах повноважень забезпечити:

1.1 Виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 ( зі змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 16. 03.2020 № 215, від 20.03.2020 №239, від 29.03.2020 №241, від 02.04.2020 №255, від 08.04.2020№262, від 15.04.2020 №284, від 22.04.2020 №291, від 29.04.2020 №313, від 04.052020 №332, від 04.05.2020 року №343).

1.2 Виконання протокольного рішення позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки  та надзвичайних ситуацій від 12.05.2020№ 32.

1.3 Доведення до працівників та населення змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 04 травня 2020 року №343 до постанови Кабінету Міністрів України  від  11 березня 2020 року № 211.

2. З 12 травня 2020 року  дозволити роботу  закладів  торгівлі  продовольчими (окрім ринків) та непродовольчими  товарами  за дотриманням наступних профілактичних вимог.

2.1 Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам:

2.1.1 Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру  тіла понад 37,2 °C або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків.

2.1.2 При проведенні вимірювання температури тіла контактним методом забезпечується обов’язково дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія , після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

2.2 На вході до закладу торгівлі , а також на на кожному вході до торгівельно-розважального центру  необхідно:

2.2.1 Розмістити інформаційні матеріали  щодо профілактики коронавірусної хвороби  COVID-19 та повідомлення з проханням до відвідувачів залишатися вдома (утриматися від відвідування) при наявності ознак респіраторних захворювань.

2.2.2 Організувати місця для обробки  рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.

2.3 Дозволяється одночасне перебування відвідувачів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів  площі зали обслуговування. Обмеження контакту між працівниками  та відвідувачами  повинно здійснюватися  шляхом організації  обслуговування з дотримуванням  принципу соціального дистанціювання (1.5 метри).

2.4 Доступ відвідувачів та перебування  у закладі дозволяється  лише у респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобній) так, щоб були покриті  ніс та рот .  

2.5 Адміністрація/персонал самостійно забезпечує  та контролює виконання умов  з недопущення черг. Біля місць потенційного скупчення людей  повинно бути нанесено відповідне тимчасове маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між відвідувачами не менше 1,5 м.

2.6 Ручки корзинок та візків для покупок повинні бути оброблені дезінфекційним засобом і розташовані окремо з  табличкою “Продезинфіковано “, а використані  відвідувачами корзини та візки  повинні складатися окремо  та пройти дезінфекційну обробку ручок пере наступним використанням. 

2.7 Працівники  закладів торгівлі , в тому числі які видають замовлення та здійснюють розрахунок, повинні:

2.7.1  Бути одягнені в медичну  маску або респіратор  та одноразові  рукавички  – засоби індивідуального захисту (ЗІЗ).

2.7.2 Після кожного зняття ЗІЗ та одягання чистої маски/респіратора , одноразових рукавичок працівник повинен ретельно помити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

2.8 Адміністрація закладу повинна провести навчання серед працівників щодо  правил використання ЗІЗ, їх утилізації та забезпечити контроль за використанням ЗІЗ.

2.9 Суб’єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

2.9.1 Постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах (за їх наявності). Використання багаторазових рушників заборонено.

2.9.2 Інформування  клієнтів щодо встановлення обмежень  та умов  обслуговування в закладі, на офіційних сторінках в мережі інтернет.

2.9.3 Вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь , місць контакту рук працівників і відвідувачів (ручки дверей, місця сидіння, раковини, столи тощо) з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого  дня /зміни.

2.9.4 Централізований  збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками  та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією.

2.9.5 Обмеження масових зборів працівників в закритих приміщеннях.

2.9.6 Тимчасове  відсторонення від роботи  осіб з групи ризику (які досягли 60- річного віку, які мають хронічні  захворювання, що пригнічують імунітет, хронічні захворювання легень).

2.10 Працівники повинні:

2.10.1 Регулярно мити руки з милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше одного разу на 3 години та після відвідування громадських  місць , використання туалету, прибирання, обслуговування тощо.

2.10.2 Утримуватись від контактів  з особами, що мають симптоми респіраторних  захворювань-кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо.

2.10.3 Самоізолюватись у разі виникнення симптомів   респіраторних захворювань.

Термін: протягом карантину

3. З 12 травня 2020 року дозволити роботу закладів громадського  харчування за дотриманням наступних профілактичних вимог:

3.1. Перед початком  зміни  проводиться температурний скринінг  усім працівникам .

 3.1.1. Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено  температуру  тіла понад 37.2  °C або ознаки респіраторних  захворювань, не допускаються до виконання обов’язків.

3.1.2 При проведенні вимірювання температури тіла контактним методом забезпечується  обов’язкова дезінфекція виробу , яким здійснюється термометрія , після  кожного його використання  згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

3.2 Обслуговування в закладах громадського харчування дозволяється виключно на виніс  за попереднім замовленням та / або на відкритих (літніх) майданчиках просто неба за умови:

3.2.1 Забезпечення дотримування відстані не менш як 1,5 метра між місцями для сидіння за сусідніми столами та розміщення не більш як двох клієнтів за однім столом (без урахування дітей до 14 років).

3.2.2. За можливістю місця для сидіння, обшиті тканиною або іншими м’якими матеріалами , замінюються  на ті , які піддаються дезінфекції.

3.2.3. Обслуговування клієнтів в приміщеннях  закладів громадського харчування забороняється. Вхід в приміщення дозволяється виключно для користування  санвузлами/пеленальними  кімнатами та проходами/сходами (ліфтами), що ведуть до літніх майданчиків на даху.

3.2.4 Очікування в черзі до санвузлів/пеленальних кімнат у приміщеннях закладів громадського харчування  має відбуватись тільки ззовні приміщення.

3.2.5 Шлях до санвузлів / пеленальних кімнат  повинен бути  відгороджений від решти приміщення закладу.

3.3. В зоні обслуговування  необхідно:

3.3.1. Організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією  активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.

3.3.2. Розмістити яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер,наклейка тощо).

3.4. Замовлення може здійснюватися:

3.4.1. Дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій)

3.4.2. Через  спеціально облаштоване вікно (вхідні двері) закладу.

3.4.3 Безпосередньо працівники закладу, які здійснюють обслуговування клієнтів на відкритих (літніх) майданчиках (офіціантам). 

3.5. Видача клієнтам паперових меню заборонена. Меню  повинні бути розміщенні для безконтактного ознайомлення біля входу або місця прийняття замовлення, у кількості , достатній , щоб уникнути скупчення людей, або бути стаціонарно розміщені на столах  для безконтактного ознайомлення  з матеріалу, що дозволяє проведення обробки дезінфекційним засобом.

3.6. Видача замовлення клієнтам  або офіціантам, що обслуговують клієнтів на відкритих (літніх) майданчиках, та розрахунок з клієнтами здійснюється через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу задля уникнення контакту з працівниками, які перебувають безпосередньо в закладі , уникнення контакту з працівниками, які  перебувають безпосередньо в закладі. уникнення контакту з працівниками, які перебувають безпосередньо в закладі.

3.7. Місце  видачі замовлень та розрахунку  повинно:

3.7.1 Унеможливлювати вхід клієнтів / офіціантів до приміщень закладу .

3.7.2 Мати можливість безготівкового (безконтактного ) розрахунку .

3.7.3 Бути обладнане столиком поличкою  для передачі замовлення без особистого  контакту з клієнтом/офіціантом.

3.8. Видача замовлень на виніс здійснюється виключно  в закритій тарі.

3.9. Видача  замовлень на літніх майданчиках може здійснюватись в багаторазовому посуді за умови його миття при високих температурах у посудомийній машині з використанням миючих засобів.

3.10 Адміністрація/персонал  самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень , в тому числі дистанційно інформує про готовність  замовлень на виніс.

3.11. Біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено маркування для перебування в черзі з дотримання дистанції між клієнтами не менше 1,5 м.

3.12 Працівники закладів громадського харчування , в тому числі які видають замовлення та здійснюють розрахунок , повинні:

3.12.1 Бути одягнені в медичну маску  або респіратор, окуляри (або захисний екран  між працівником та відвідувачем  при видачі замовлень на виніс ) та одноразові рукавички- засоби індивідуального захисту (ЗІЗ).

3.12.2 Після кожного зняття ЗІЗ та одягання чистої маски /респіратора, одноразових рукавичок працівник повинен ретельно помити руки з милом або обробити  їх антисептичним засобом.

3.13. Адміністрація закладу громадського харчування повинна провести навчання серед працівників щодо правил використання ЗІЗ, їх утилізації та забезпечити контроль за дотриманням зазначених правил.

3.14. Суб’єкт господарської діяльності повинен забезпечити: 

3.14.1 Постійну наявність рідкого мила , антисептиків та паперових рушників в санвузлах/пеленальних кімнатах . Використання багаторазових рушників заборонено.

3.14.2 Інформування клієнтів щодо встановлення обмежень та умов обслуговування в закладі та на офіційних сторінках в мережі інтернет.

3.14.3 Вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь на літніх майданчиках, місць контакту рук працівників і клієнтів (ручки дверей , місця сидіння, раковини, столи тощо) з використанням миючих та дезінфекціних (в кінці зміни). засобів не рідше ніж кожні 2 години , перед відкриттям та після закінчення робочого дня/зміни.

3.14.4 Централізований збір використання ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією.

3.14.5 тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (які досягли 60-річного віку, які мають хронічні захворювання , що пригнічують імунітет , та хронічні захворювання легень).

3.15. Працівники повинні:

3.15.1. Регулярно мити руки з милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше одного разу  на 3 години та після відвідування громадських місць , використання туалету, прибирання, обслуговування тощо .

3.15.2 Утримуватись від дотиків обличчя руками.

3.15.3. Утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо .

3.15.4 Самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Термін: протягом карантину

4. З 12 травня 2020 року дозволити роботу перукарень та салонів краси за дотримуванням наступних профілактичних вимог:

4.1. Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам.

4.1.1. Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °C або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків.

4.1.2 При проведенні вимірювання температури тіла контактним методом забезпечується обов’язкова дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

4.2. Прийом здійснюється виключно за попереднім записом  з дотриманням часового інтервалу, що дозволяє виключити контакт між клієнтами та забезпечити проведення необхідного прибирання /дезінфекції. Очікування послуги повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).

4.3 Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється за винятком не більше одного з батьків,які супроводжують малолітніх дітей та /або осіб , що супроводжують осіб з інвалідністю, осіб похилого віку, при цьому супроводжуючі особи повинні знаходитись у закладі  в респіраторі (без клапану) або захисній масці (у тому числі саморобній) так, щоб були покриті ніс та рот.

4.4. На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої  речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. Доцільно розмістили яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук( банер, наклейка  тощо).

4.5. Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладі розрахунку не більше однієї особи на 5 квадратних метрів площі зали обслуговування.

4.6. Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше, ніж 1,5 метри з урахуванням розміщення клієнта за різних умов (сидячи, лежачи тощо).

4.7 Рекламні брошури, журнали та інші поліграфічні матеріали повинні бути недоступні для клієнтів.

4.8. Працівники перукарень та салонів краси повинні:

4.8.1 Бути одягнені в медичну маску або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички – засоби індивідуального захисту (ЗІЗ).

4.8.2. Після кожного зняття ЗІЗ та одяганням чистої маски/респіратора, одноразових рукавичок працівник повинен ретельно помити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

4.8.3 Адміністрація перукарні або салону краси повинна провести навчання серед працівників щодо  правил використання ЗІЗ, їх утилізації та забезпечити контроль за дотриманням цих правил.

4.9. Після кожного клієнта проводиться дезінфекція  та поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти (ручки дверей, ручки крісел, раковини для миття волосся, полиці, робочих  місць тощо), очищення / стерилізація інструментів багаторазового використання. 

4.10. Суб’єкт господарської діяльності повинен забезпечити: 

4.10.1 Працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезинфікуючих засобів і організувати  контроль за їх використанням .

4.10.2. Постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах. Використання багаторазових рушників заборонено.

4.10.3.Інформування клієнтів щодо встановлених  обмежень та умов  обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках  мережі інтернет.

4.10.4. Населення маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м. 

4.10.5. Вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни ) засобів і провітрювання не рідше, ніж кожні 2 години  та після закінчення робочого дня /зміни.

4.10.6. Централізований збір використаних ЗІЗ , паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими  пакетами з подальшою утилізацією.

4.10.7. Тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (які досягли 60 – річного віку, які мають хронічні захворювання , пригнічують імунітет).

4.11. Працівники повинні:

4.11.1. Регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше одного разу на 3 години та після відвідування громадських місць , використання туалету, прибирання, обслуговування  тощо.

4.11.2 Утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо.

4.11.3. Самоізолюватися у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Термін: протягом карантину

5. Генічеському районному управлінню ГУ Держпродспоживслужби України в Херсонській області (Л.Омельяненко) здійснювати заходи державного нагляду (контролю) в межах компетенції.

Термін: протягом карантину

6. Генічеському відділу поліції ГУНП України в Херсонській області, (С. Балута) забезпечити контроль за виконанням суб’єктами господарювання санітарних норм, встановлених постановою Головного державного санітарного лікаря України № 17 від 09.05.2020 “Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при торгівлі продовольчими (окрім ринків ) та непродовольчими товарами на період  карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19)”, постановою Головного Державного санітарного лікаря України № 18 від 09.05.2020 “Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо  організації протиепідемічних  заходів при роботі закладів громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)”, постановою Головного Державного санітарного лікаря України №20 від 09.05.2020. “Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в перукарнях та салонах краси на період  карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)”, з притягненням порушників до відповідальності.

Термін: протягом карантину

7. З 12 травня  2020 року дозволити роботу діяльності підприємств, установ, організацій:

– які забезпечують проведення навчально-тренувального процесу спортсменів національних  збірних команд України з олімпійських , неолімпійських , національних видів спорту  та видів спорту осіб з інвалідністю, спортсменів командних ігрових  видів спорту професійних спортивних клубів, за умови забезпечення осіб засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками , у тому числі виготовленими  самостійно, перебування в приміщенні не біль як однієї особи на 10 кв. метрів площі , а також дотримування інших санітарних та протиепідемічних заходів.

-музеїв, музеїв просто неба та історико-культурних заповідників без безпосереднього прийому відвідувачів та за умови забезпечення персоналу засобами  індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовлення самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів з урахуванням можливості доїзду  працівників до закладу і належності працівників до груп ризику. Безпосередній  прийом  відвідувачів за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя, очей, рук ) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, може здійснюватися за рішенням власника (органів управління);

-підприємств, які працюють у галузі засобів масової інформації, зокрема точок продажу преси, друкарень , редакцій , логістичних підприємств у сфері доставки паперу  та друкованих видань , а також телерадіоорганізацій , афілійованих з ними організацій , які забезпечують їх повноцінне функціонування, зокрема виробництва контенту , а також інших суб’єктів у сфері масової інформації , які забезпечують  роботу засобів масової інформації  та доставку контенту  до телеглядача(провайдерів  програмної послуги ,операторів телекомунікацій ,що забезпечують розповсюдження сигналу телебачення  та радіомовлення ),    інших виробників аудіовізуального контенту;

-проведення у театрах , цирках , концертних організаціях , художніх (мистецьких) колективах  репетицій , тренувань  та інших заходів , які не передбачають одночасного зібрання великої кількості осіб (до 50 осіб), без глядачів за умови забезпечення  учасників засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками , у тому числі виготовленими самостійно , а також дотримування відповідних  санітарних та протиепідемічних заходів з урахуванням можливості доїзду працівника  до закладу;

8. Відділу регіонального розвитку  Генічеської РДА (Н. Бінько) взяти за основу додаткові заходи з проведення у 2020 році туристичного сезону в умовах дії обмежувальних заходів , пов’язаних із поширенням гострої респіраторної  хвороби COVID-19, та посткарантинного періоду (далі – додаткові заходи), що прийняті рішення позачергового засідання регіональної  комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12.05.2020 № 32  опрацювати та за результатами надати пропозиції до управління туризму та курортів обласної державної адміністрації.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *