Аналіз відпочиваючих Арабатської Стрілки

Переглядів: 297

Цього літа Щасливцевська сільська рада провела перший аналіз туристів, які відпочивали на території населених пунктів ради. Результати виявилися досить цікавими.

Один з основних висновків – до нас приїжджають не тільки на море, а й на лікування гарячими джерелами, грязями, ропою, про що  зазначили 40 % опитуваних. Отже для розвитку, орієнтуватися треба не тільки на створення якісної пляжної, а й бальнеологічної інфраструктури. Це та ланка, яка, як ми бачимо,  має попит, та зараз майже відсутня,  «стихійна»,  і на цивілізованому рівні представлена лише водолікарнею «Гаряче джерело».

Щодо туристичного потоку, то він відзначається постійністю – 84 % відпочивають на Арабатці другий і більше рази. 

Щодо туристичного потоку, то він відзначається постійністю – 84 % відпочивають на Арабатці повторно.  Серед них майже 60 % це ті, хто приїжджають на відпочинок більше 3 років.

Незважаючи на недоліки курортної інфраструктури, люди залишають Арабатську Стрілку у плануванні свого відпочинку на майбутнє. З тих хто приїхали вперше (а таких 16 %) зазначили, що мають бажання приїхати повторно 99 % опитуваних. 

Відпочинок характеризується як сімейний і бюджетний. І середня тривалість відпочинку – 10 діб.

На вибір курорту здебільшого мали вплив відгуки знайомих; фінансова складова – бажання знайти недуже дорогий відпочинок; та бажання спробувати «щось нове».

За рекламою курорту та оздоровчих закладів свій вибір зробили лише 5,4 % відпочивальників. Тож, для рекламування, презентацій та інших промо-дій – широке поле діяльності.

Серед основних недоліків туристи зазначали слабкий розвиток курортної інфраструктури (особливо у сфері громадського харчування та транспортного сполучення), засмічення пляжів на деяких ділянках.

Серед переваг: поєднання моря та лікувальних ресурсів; просторість пляжів, доступність. А також розміреність та спокійність відпочинку, що для нашого інформаційно та ритмічно напруженого часу (особливо у мешканців мегаполісів)  скоріше «плюс» ніж «мінус», і цією перевагою також потрібно користуватися.

Докладніше з результатами аналізу можна ознайомитися у нашому звіті нижче.

Юлія ПЛОХУШКО


Один коментар

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *