Більше 8 годин без електроенергії в непогоду

Переглядів: 2 321

4 січня через погіршення погодних умов з 14 години дня мешканці більшої частини Генічеської Гірки та повністю селища Приозерне біля 8 годин були без електроенергії. Гадаєте, весь цей час не могли відремонтувати поломку? Та ні, мешканці не могли додзвонитися до колцентру «Херсонобленерго», оскільки не було зв’язку. І тільки о 17 годині через сільську раду повідомили Генічеський РЕЗ, але ремонтна бригада у цей час працювала у Генічеську. І нашим мешканцям нічого не залишалося, як чекати. І дочекались… лише к 21 годині ремонтники приїхали на Арабатську Стрілку. Повністю електропостачання відновилося десь о 22 годині.

Таким чином біля 8 годин мешканці Генічеської Гірки та Приозерного були без світла, а деякі мешканці через це і без обігріву домівок та без води. І це взимку!

Чомусь робота «Херсонобленерго» не передбачає посилення чергування своїх ремонтних бригад під час погіршення погодних умов, як це робить, наприклад служба МНС? І споживачі мають чекати поки до них дійде черга, часто довга, оскільки аварії на лініях електропередач під час погіршення погодних умов у нас в районі трапляється багато.

Ось так у сільській глибинці споживачі отримують якісне енергопостачання у порівнянні з мешканцями міст. Виходить, чим далі мешкає людина від центрів, тим більше її прав порушується. Як то кажуть: «село – не люди?». Хоча наші сільські мешканці платять за електроенергію так же , як мешканці Києва, Херсона чи Генічеська.  

Складається враження, що компанія «Херсонобленерго», хоча і слідкує за своєчасною оплатою своїх послуг, та про якість цих самих послуг турбується у останню чергу.

Принаймні, на Арабатській Стрілці мешканці занадто потерпають від частих перебоїв з електропостачанням. Це не поодинокий випадок на рік. У час погіршення погодних умов мешканці залишаються без електроенергії  постійно, поопередній такий випадок був у грудні 2018 року.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *