3 березня у селі Щасливцеве відбулося перше засідання робочої комісії, з підготовки Положення про проведення творчого конкурсу розробки графічного символу Арабатської Стрілки

Переглядів: 3 102
Сьогодні, 3 березня, у селі Щасливцеве відбулося  перше засідання робочої комісії з підготовки Положення про проведення творчого конкурсу розробки графічного символу Арабатської Стрілки.
На засіданні були присутні:      
   
Артюхова М.О. -Директор СБК, с. Стрілкове
Селезньова Н.Г. -Член виконкому Стрілківської сільської ради
Лужецька Я.В. -Депутат сільської ради Стрілківської сільської ради
Голобородько Л.С. -Член громадської ради, с. Стрілкове.
Плохушко Ю.В. -Заступник редактора газети “Вестник Приазовья плюс”
Губенко В. В.-Домогосподарка с. Щасливцеве
Клочко А.А. -Голова територіальної громади “Український вибір -“Право народу”
Ковальова Н.Л.-Домогосподарка, с. Щасливцеве
Аджибіляков Т.А. -Оператор інформаціно-комунікаційних мереж Щасливцевської сільської
Асатрян К.С. – Завуч Щасливцевської загальноосвітньої школи
Бекіров Р.Д. -Юрист та депутат Щасливцевської сільської ради
Плохушко В. О. – Голова Щасливцевської сільської ради
Пономарьова I. А. -Член виконкому Щасливцевської сільської ради
Саютіна О. А. -Виконуючий обов’язкив директора  Щасливцевського будинку культури

На першій зустрічі розгядалися питання щодо основних вимог до Положення. Була проаналізована існуюча практика проведення аналогічних конкурсів на теренах України.

 
Відмічена активність спільноти в обговоренні логотипу, запропонованого в січні 2017 року, а саме – спірний характер трактовки та , що найважливіше, відсутність доступу широкого кола всіх верств населення регіону в обговоренні.
Тепер доступ до участі в творчому конкурсі, розробці та затвердженні логотипу і бренду Арабатської Стрілки матимуть всі жителі нашого регіону, що вже підтверджено складом комісії. Будь-який представник громад Щасливцевської чи Стрілківської сільських рад, і не тільки, матиме можливість передати своє бачення візитівки нашої Арабатки.
Ваші пропозиції щодо умов проведення конкурсу, анкетування, елементів логотипу, ідеї брендінгу обов’язково стануть у пригоді всім нам.

Наступне засідання заплановане на 17 березня о 14.00

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *