17 березня у селі Щасливцеве відбулося друге засідання робочої комісії, з підготовки Положення про проведення творчого конкурсу розробки графічного символу Арабатської Стрілки

Переглядів: 2 222

17 березня, у селі Щасливцеве відбулося друге засідання робочої комісії з підготовки Положення про проведення творчого конкурсу розробки графічного символу Арабатської Стрілки.

На засіданні були присутні:

Артюхова М.О. – директор Стрілківського СБК

Селезньова Н.Г. – член виконкому Стрілківської сільської ради

Лужецька Я.В. – депутат Стрілківської сільської ради

Голобородько Л.С. – член громадської ради, с. Стрілкове.

Плохушко Ю.В. – заступник редактора газети “Вестник Приазовья плюс”

Губенко В. В.-домогосподарка с. Щасливцеве

Ковальова Н.Л.- домогосподарка, с. Щасливцеве

Аджибіляков Т.А. – оператор інформаційно-комунікаційних мереж Щасливцівської сільської ради

Асатрян К.С. – завуч Щасливцевської загальноосвітньої школи

Бекіров Р.Д. – юрист та депутат Щасливцівської сільської ради

Плохушко В. О. – голова Щасливцівської сільської ради

Саютіна О. А. – в.о. директора Щасливцівського СБК

На другому засіданні були напрацьовані пункти положення про проведення відкритого творчого конкурсу на визначення логотипу та слогана Арабатської стрілки.
Активну участь в обговоренні питання по створенню конкурсного комітету, приймали Бекіров Р.Д., Лужецька Я.Б., Селезньова Н.Г.
Представники Стрілківської громади під час засідання внесли свої пропозиції, щодо створення Конкурсного комітету.
На виконавчих комітетах Щасливцівської та Стрілківської сільських рад буде затверджений список конкурсного комітету.
Також було внесено пропозицію стосовно кількості учасників конкурсного комітету, не більше 15 чоловік. З них 5 повинні бути з Щасливцівської сільської ради, 5 зі Стрілківської сільської ради ,та не більше 5 чоловік,які не є представниками громад Арабатської стрілки.
Після утворення, конкурсний комітет повинен обрати собі головуючого зі свого складу на весь строк дії комітету, а також секретаря.
Під час засідання робочої комісії Плохушко В.О. вніс пропозицію, щоб конкурсний комітет обрав не переможця конкурсу, а 6 конкурсних робіт, та ці варіанти передати в брендінгове агентство.
Було винесено на голосування робочої групи питання про те, чи буде обирати остаточних переможців конкурсний комітет, чи наш бренд та слоган нам розроблять брендінгові агентства (фахівци) на основі наших розробок.
Присутні одноголосно проголосували за варіант з брендінговими агентствами та фахівцями.
Плохушко В. запропонував окремо виділити права та обов’язки членів Конкурсного комітету, які приймають безпосередню участь у роботі комітету.
Також було запропоновано зареєструвати електронну адресу для конкурсного комітету super-arabat-logo.komitet@ukr.net
Строки подання конкурсних робіт з 01.06.2017 по 31.10.2017.
На засіданні робочої групи було запропоноване нагородити переможців проміжного етапу конкурсу таким чином:

за логотип – 500 грн та диплом

за салоган – 500 грн та диплом

Якщо у визнаних кращими логотипу та слогану є один автор , то всі ці винагороди отримує один переможець.

Уся робоча комісія проголосувала одноголосно.

Наступне засідання заплановане на 23 березня о 14.00

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *