Щасливцевська сільська рада звернулася до керівництва області та району щодо розробки графичного символу бренду «Арабатська Стрілка»

Переглядів: 2 324

Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови В.О. Плохушко про презентований туристичний бренд Арабатської стрілки, 30.12.2016 року в Генічеській районній раді, організацією «Аґрус», керівник О.Чорнобривцева, розроблений брендинговим агентством «GRADES»( директор Олексій Мирошников), керуючись ст..27 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» , виконком Щасливцевської сільської ради.

Зважаючи на те, що громада звинувачує сільську раду бездіяльності, тому,више вказані заходи відбулися без участі громадськості.
ВИРІШИЛИ:
1.Створити комісію з представників громади, приватних підприємців, громадських організацій та ін. по розробці Положення про проведення творчого конкурсу на створення графічного символу Арабатської Стрілки, як одного із складових майбутнього бренду.
2.Розмістити оголошення в засобах масової інформації про створення комісії по розробці Положення про проведення творчого конкурсу на створення графічного символу Арабатської Стрілки, як одного із складових майбутнього бренду. Термін прийняття заяв визначити до 09.02.2017 року.
3.Звернутися з пропозицією щодо участі в роботі комісії до Виконавчого комітету Стрілківської сільської ради.
4.Звернутися з листом до Херсонської обласної адміністрації, Херсонської обласної ради, Генічеського районної адміністрації, Генічеської районної ради про початок роботи над розробкою туристичного бренду Арабатської Стрілки.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на голову виконкому В.О. Плохушко.

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *